Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Title: Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства
Authors: Чучка, Іван Михайлович
Лендєл, Олег Дмитрович
Тіба, В. В.
Keywords: маркетингова стратегія підприємства
діяльність підприємства
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Чучка І. М. Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 262-266
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Justification_of_choice_of_marketing_strategy_of_enterprise.pdfОбгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства747.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.