Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Titel: Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства
Autoren: Чучка, Іван Михайлович
Лендєл, Олег Дмитрович
Тіба, В. В.
Stichwörter: маркетингова стратегія підприємства
діяльність підприємства
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Чучка І. М. Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 262-266
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Justification_of_choice_of_marketing_strategy_of_enterprise.pdfОбгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства747.87 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.