Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3949
Title: Формування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби
Authors: Чучка, Іван Михайлович
Рубіш, Марина Андріївна
Арович, В. В.
Keywords: імідж
позитивний імідж
імідж організації
діяльність підприємства
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Чучка І. М. Формування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби / І. М. Чучка, М. А. Рубіш, В. В. Арович // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.267-269
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3949
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of_positive_imagе_of_company_factors_and_means.pdfФормування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби736.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.