Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3949
Название: Формування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби
Авторы: Чучка, Іван Михайлович
Рубіш, Марина Андріївна
Арович, В. В.
Ключевые слова: імідж
позитивний імідж
імідж організації
діяльність підприємства
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Описание: Чучка І. М. Формування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби / І. М. Чучка, М. А. Рубіш, В. В. Арович // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.267-269
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3949
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Formation_of_positive_imagе_of_company_factors_and_means.pdfФормування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби736.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.