Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3949
Назва: Формування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Рубіш, Марина Андріївна
Арович, В. В.
Ключові слова: імідж
позитивний імідж
імідж організації
діяльність підприємства
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Чучка І. М. Формування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби / І. М. Чучка, М. А. Рубіш, В. В. Арович // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.267-269
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3949
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_positive_imagе_of_company_factors_and_means.pdfФормування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби736.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.