Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorРубіш, Марина Андріївна-
dc.contributor.authorАрович, В. В.-
dc.date.accessioned2019-10-29T08:48:23Z-
dc.date.available2019-10-29T08:48:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3949-
dc.descriptionЧучка І. М. Формування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби / І. М. Чучка, М. А. Рубіш, В. В. Арович // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.267-269en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectпозитивний іміджen_US
dc.subjectімідж організаціїen_US
dc.subjectдіяльність підприємстваen_US
dc.titleФормування позитивного іміджу фірми: фактори та засобиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of_positive_imagе_of_company_factors_and_means.pdfФормування позитивного іміджу фірми: фактори та засоби736.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.