Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/394
Назва: | Емотивний аспект професійної компетентності майбутнього педагога |
Автори: | Марценюк, Марина Олексіївна Фельцан, Інна |
Ключові слова: | компетенції компетентність професійно-педагогічна діяльність мовленнєва підготовка емоційна сфера вплив |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається актуальне в сучасній освіті питання професійної підготовки майбутнього педагога через набуття ним необхідної компетентності. Акцентується увага на її емотивному аспекті, в основі якого лежить здатність особистості майбутнього педагога до контролю і оперування емоціями в процесі здійснення ним професійної діяльності. Підкреслюється роль емоцій, що впливають на сприйняття людиною навколишнього світу, її станів, загроз, тощо. Відзначається вплив емоцій на процес навчання, мислення і почуттів учнів та значимість емоційної компетенції майбутніх педагогів як професійно значущих якостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/394 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття-Дрогобич_2016_№15_57.pdf | Емотивний аспект професійної компетентності майбутнього педагога | 290.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.