Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/394
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарценюк, Марина Олексіївна-
dc.contributor.authorФельцан, Інна-
dc.date.accessioned2017-11-17T12:18:14Z-
dc.date.available2017-11-17T12:18:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/394-
dc.description.abstractВ статті розглядається актуальне в сучасній освіті питання професійної підготовки майбутнього педагога через набуття ним необхідної компетентності. Акцентується увага на її емотивному аспекті, в основі якого лежить здатність особистості майбутнього педагога до контролю і оперування емоціями в процесі здійснення ним професійної діяльності. Підкреслюється роль емоцій, що впливають на сприйняття людиною навколишнього світу, її станів, загроз, тощо. Відзначається вплив емоцій на процес навчання, мислення і почуттів учнів та значимість емоційної компетенції майбутніх педагогів як професійно значущих якостей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectмовленнєва підготовкаen_US
dc.subjectемоційна сфераen_US
dc.subjectвпливen_US
dc.titleЕмотивний аспект професійної компетентності майбутнього педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття-Дрогобич_2016_№15_57.pdfЕмотивний аспект професійної компетентності майбутнього педагога290.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.