Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/418
Назва: | Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників засобами мовленнєво-ігрової діяльності |
Автори: | Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | гра мовленнєво-ігрова діяльність соціальне довкілля економіка економічне виховання первинний економічний досвід творчість гра-стратегія |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | ;Випуск 47. |
Короткий огляд (реферат): | В статті обгрунтовується сутність поняття «первинний економічний досвід», розкривається значення мовленнєво-ігрової діяльност і як одного із основних засобів економічного виховання дошкільників в ДНЗ. В ході дослідження зроблено висновки, що процес формування первинного економічного досвіду старших дошкільників, що відбувається поетапно буде успішним, якщо врахувати специфіку кожного етапу та сукупно реалізувати такі педагогічні умови: забезпечення комплексного підходу до процесу економічного виховання, надання пріоритету мовленнєво-ігровій діяльності серед інших засобів формування первинного економічного досвіду; поступове впровадження ігор економічної спрямованості в навчально-виховний процес дошкільного закладу. |
Опис: | Атрощенко, Т. О. Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників засобами мовленнєво-ігрової діяльності / Т. О. Атрощенко // Педагогіка та психологія : збірник наукових праць / за заг. ред. І.Ф. Прокопенка, С.Т. Золотухіної. - Харків : Щедра садиба плюс, 2015. - Вип. 47. - С.3-13. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/418 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
005.pdf | Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників засобами мовленнєво-ігрової діяльності | 6.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.