Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/421
Название: Розвиток особистості педагога в емоційному просторі
Авторы: Алмаші, Світлана Іванівна
Ключевые слова: емоції
емоційна регуляція
емоційна стійкість
емпатійність педагога
Дата публикации: 2013
Серия/номер: Випуск 19
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються психологічні засади формування емоційної регуляції майбутнього вчителя ще під час навчання у ВНЗ. Проаналізовано особливості професійної діяльності вчителя. Розглядається проблема емоцій та емоційної стійкості особистості. Проаналізовано прояви показників емоційної стійкості. Визначено основні психологічні причини блокування педагогічної діяльності та руйнування емоційної стійкості. Представлено результати емпіричного дослідження. Проаналізовано особливості емпатійних тенденцій та рівні вияву показників тривожності, імпульсивності, зовнішнього локусу контролю та соціальної бажаності студентів педагогічного факультету.
Описание: Алмаші, С. І. Розвиток особистості педагога в емоційному просторі / С. І. Алмаші // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2013. - Випуск 19. - С.24-34
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/421
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Алмаші С.І. Розвиток особистості педагога в емоційному просторі (1).pdfРозвиток особистості педагога в емоційному просторі113.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.