Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/421
Назва: Розвиток особистості педагога в емоційному просторі
Автори: Алмаші, Світлана Іванівна
Ключові слова: емоції
емоційна регуляція
емоційна стійкість
емпатійність педагога
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Випуск 19
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психологічні засади формування емоційної регуляції майбутнього вчителя ще під час навчання у ВНЗ. Проаналізовано особливості професійної діяльності вчителя. Розглядається проблема емоцій та емоційної стійкості особистості. Проаналізовано прояви показників емоційної стійкості. Визначено основні психологічні причини блокування педагогічної діяльності та руйнування емоційної стійкості. Представлено результати емпіричного дослідження. Проаналізовано особливості емпатійних тенденцій та рівні вияву показників тривожності, імпульсивності, зовнішнього локусу контролю та соціальної бажаності студентів педагогічного факультету.
Опис: Алмаші, С. І. Розвиток особистості педагога в емоційному просторі / С. І. Алмаші // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2013. - Випуск 19. - С.24-34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/421
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алмаші С.І. Розвиток особистості педагога в емоційному просторі (1).pdfРозвиток особистості педагога в емоційному просторі113.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.