Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-20T09:48:04Z-
dc.date.available2017-11-20T09:48:04Z-
dc.date.issued2017-05-17-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/425-
dc.descriptionАлмаші, С. І. До проблеми психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності / С. І. Алмаші // Психолого-педагогічні особливості розвитку особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол. редкол. Т.Д.Щербан. - Мукачево : РВВ МДУ, 2017. - С.93-95en_US
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена тим, що сучасна система освіти передбачає принципово нові підходи до підготовки майбутніх фахівців, особливо вчителів. Завдяки осягненню образу майбутньої професійної діяльності у майбутніх фахівців актуалізується усвідомлення особистісного досвіду, формуються власні цілі, здійснюється вибір стратегій професійного саморозвитку. Особливу роль у взаємодії особистості і її діяльності у студентському віці відіграє ідентифікація, у процесі якої розвивається важлива для майбутнього педагога якість діяльності – готовність до педагогічної діяльності. Саме це дозволить майбутньому спеціалісту ввійти у професійну діяльність з оптимальними вміннями до самовдосконалення, сприятиме оптимальній професійній адаптації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпсихологічна готовність педагогівen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.titleДо проблеми психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алмаші С.І.ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДОУ-split-merge.pdfДо проблеми психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності699.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.