Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Название: | Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну |
Авторы: | Матіко, Марія Алмаші, Світлана Іванівна |
Ключевые слова: | психологічний аналіз труднощів школярів |
Дата публикации: | 25-апр-2017 |
Краткий осмотр (реферат): | В початковий період навчання у дітей закладається фундамент системи знань, які поповнюються в подальші роки. В цей же час формуються розумові та практичні операції, дії і навички, без яких неможливі подальші навчання та практична діяльність. Відсутність цього фундаменту приводить до надмірних труднощів в оволодінні програмою середніх класів. У результаті такі діти нерідко випадають з процесу навчання. У житті дітей, «тепер вже підлітків, настає, так би мовити, період третього дорослішання, якщо вважати, що перший період пройшов в дошкільному дитинстві, а другий - у початкових класах». Перехід до основної школи є не менш важливим і переломним періодом у житті учнів, ніж їх надходження в I клас. |
Описание: | Матіко, М. Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну / М. Матіко, С. Алмаші // Психологія національної безпеки : збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю (25 квітня 2017 року). - Львів : "СПОЛОМ", 2017. - С.108-112 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427 |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Матіко Марія, Алмаші Світлана. Психоло-split-merge.pdf | Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну | 1 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.