Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатіко, Марія-
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-20T10:11:12Z-
dc.date.available2017-11-20T10:11:12Z-
dc.date.issued2017-04-25-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427-
dc.descriptionМатіко, М. Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну / М. Матіко, С. Алмаші // Психологія національної безпеки : збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю (25 квітня 2017 року). - Львів : "СПОЛОМ", 2017. - С.108-112en_US
dc.description.abstractВ початковий період навчання у дітей закладається фундамент системи знань, які поповнюються в подальші роки. В цей же час формуються розумові та практичні операції, дії і навички, без яких неможливі подальші навчання та практична діяльність. Відсутність цього фундаменту приводить до надмірних труднощів в оволодінні програмою середніх класів. У результаті такі діти нерідко випадають з процесу навчання. У житті дітей, «тепер вже підлітків, настає, так би мовити, період третього дорослішання, якщо вважати, що перший період пройшов в дошкільному дитинстві, а другий - у початкових класах». Перехід до основної школи є не менш важливим і переломним періодом у житті учнів, ніж їх надходження в I клас.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпсихологічний аналіз труднощів школярівen_US
dc.titleПсихологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основнуen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матіко Марія, Алмаші Світлана. Психоло-split-merge.pdfПсихологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.