Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/439
Назва: Рефлексивна складова готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності
Автори: Алмаші, Світлана Іванівна
Ключові слова: рефлексивна складова готовності вчителів
професійна інноваційна педагогічна діяльність
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Інтенсивні перетворення в суспільному розвитку країни, поява нових складних технологій потребують постійного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Важливою умовою розвитку вітчизняної педагогічної освіти є збільшення ролі рефлексії у професійній діяльності сучасного вчителя.
Опис: Алмаші, Світлана. Рефлексивна складова готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності / Світлана Алмаші // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / гол.ред. Н.Г. Ничкало. - Львів, 2016. - 1. - С.131-138
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/439
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Світлана Алмаші Рефлексивна складова готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності.PDFРефлексивна складова готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності11.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.