Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-20T13:43:24Z-
dc.date.available2017-11-20T13:43:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/439-
dc.descriptionАлмаші, Світлана. Рефлексивна складова готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності / Світлана Алмаші // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / гол.ред. Н.Г. Ничкало. - Львів, 2016. - 1. - С.131-138en_US
dc.description.abstractІнтенсивні перетворення в суспільному розвитку країни, поява нових складних технологій потребують постійного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Важливою умовою розвитку вітчизняної педагогічної освіти є збільшення ролі рефлексії у професійній діяльності сучасного вчителя.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрефлексивна складова готовності вчителівen_US
dc.subjectпрофесійна інноваційна педагогічна діяльністьen_US
dc.titleРефлексивна складова готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Світлана Алмаші Рефлексивна складова готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності.PDFРефлексивна складова готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності11.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.