Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4418
Назва: Характеристика структури та змісту професійної готовності педагога до соціалізації дітей в період дошкільного дитинства
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: професійна готовність
період дошкільного дитинства
соціалізація дітей
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Іванова В. В. Характеристика структури та змісту професійної готовності педагога до соціалізації дітей в період дошкільного дитинства / В. В. Іванова // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2019 року, м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.192-194
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4418
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Characteristics_structure_and_content_teacher's_professional_readiness _socialization_children_during_preschool_childhood.pdfХарактеристика структури та змісту професійної готовності педагога до соціалізації дітей в період дошкільного дитинства606.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.