Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4475
Назва: Умови ефективності формування професійної позиції в діалогічному вивченні педагогічних дисциплін
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: професійна позиція
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Іванова В. В. Умови ефективності формування професійної позиції в діалогічному вивченні педагогічних дисциплін / В. В. Іванова // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.68-70
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4475
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conditions_of_effectiveness_of_forming_a_professional_position_in_the_dialogical_study_of_pedagogical_disciplines.pdfУмови ефективності формування професійної позиції в діалогічному вивченні педагогічних дисциплін567.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.