Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4637
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-28T08:34:49Z | - |
dc.date.available | 2020-01-28T08:34:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4637 | - |
dc.description | Барчі Б. В. Розвиток творчого мислення студентів психологів / Б. В. Барчі // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 2(27), Ч.1. - С.68-71 | en_US |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема творчого мислення як способу визначення соціокультурної епохи та інтелектуальної діяльності людини. Доведено, що поняття «мислення» виникає разом з пізнанням реальності, в результаті чого людина починає усвідомлювати себе, своє «Я», свої можливості. Проаналізовано вимоги до організації навчального процесу. Обґрунтовано принципи організація практики з метою розвитку творчого мислення студентів-психологів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові | en_US |
dc.subject | творче мислення | en_US |
dc.subject | практична підготовка | en_US |
dc.subject | практика | en_US |
dc.subject | студентпсихолог | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | дивергентне мислення | en_US |
dc.title | Розвиток творчого мислення студентів психологів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DEVELOPMENT_ OF_ CREATIVE_ THINKING _OF _STUDENTS_ OF _PSYCHOLOGISTS.pdf | Розвиток творчого мислення студентів психологів | 886.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.