Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639
Назва: Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови
Автори: Барчі, Беата Василівна
Кравченко, Тетяна Миколаївна
Мартин, Наталя Володимирівна
Ключові слова: граматичний матеріал
комунікація
граматичний навик
синтагма
Дата публікації: 2019
Видавництво: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються психологічні особливості навчання граматичного матеріалу студентами під час вивчення дисципліни «Практична граматика». Визначаються також особливості психічної діяльності студентів, розвитку їхніх когнітивних процесів. Охарактеризовано систему завдань і вправ, при виконанні яких має місце напружена аналітична діяльність.
Опис: Барчі Б. В. Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови / Б. В. Барчі, Т. М. Кравченко, Н. В. Мартин // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 2(27), Ч.1. - С. 71-74
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYCHOLOGICAL_ ASPECTS_ OF_ ENGLISH_ GRAMMAR_ LEARNING.pdfПсихологічні аспекти навчання граматики англійської мови895.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.