Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639
Назва: | Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови |
Автори: | Барчі, Беата Василівна Кравченко, Тетяна Миколаївна Мартин, Наталя Володимирівна |
Ключові слова: | граматичний матеріал комунікація граматичний навик синтагма |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються психологічні особливості навчання граматичного матеріалу студентами під час вивчення дисципліни «Практична граматика». Визначаються також особливості психічної діяльності студентів, розвитку їхніх когнітивних процесів. Охарактеризовано систему завдань і вправ, при виконанні яких має місце напружена аналітична діяльність. |
Опис: | Барчі Б. В. Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови / Б. В. Барчі, Т. М. Кравченко, Н. В. Мартин // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 2(27), Ч.1. - С. 71-74 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGICAL_ ASPECTS_ OF_ ENGLISH_ GRAMMAR_ LEARNING.pdf | Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови | 895.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.