Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | - |
dc.contributor.author | Кравченко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Мартин, Наталя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-28T09:16:59Z | - |
dc.date.available | 2020-01-28T09:16:59Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639 | - |
dc.description | Барчі Б. В. Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови / Б. В. Барчі, Т. М. Кравченко, Н. В. Мартин // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 2(27), Ч.1. - С. 71-74 | en_US |
dc.description.abstract | У статті аналізуються психологічні особливості навчання граматичного матеріалу студентами під час вивчення дисципліни «Практична граматика». Визначаються також особливості психічної діяльності студентів, розвитку їхніх когнітивних процесів. Охарактеризовано систему завдань і вправ, при виконанні яких має місце напружена аналітична діяльність. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові | en_US |
dc.subject | граматичний матеріал | en_US |
dc.subject | комунікація | en_US |
dc.subject | граматичний навик | en_US |
dc.subject | синтагма | en_US |
dc.title | Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGICAL_ ASPECTS_ OF_ ENGLISH_ GRAMMAR_ LEARNING.pdf | Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови | 895.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.