Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4693| Title: | Методичні основи розвитку артистичності виконавців на духових інструментах | 
| Authors: | Голожай, Імре Іванович | 
| Keywords: | духові інструменти виконавці артистичність виконавців артистичні уміня | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | МДУ | 
| Abstract: | Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методичних основ розвитку артистичності виконавців на духових інструментах. Виходячи з поставленої мети, завданнями магістерської роботи зазначено: - здійснити теоретичний аналіз сутності понять «артистизм» та «виконавський артистизм» у наукових джерелах; - розкрити потенціал театралізації як засобу розвитку артистичності виконавців на духових інструментах; - Обґрунтувати методологічні підходи розвитку виконавського артистизму; - визначити критерії та показники розвиненості артистичних умінь; - здійснити діагностику стану сформованості артистичних умінь студентів-духовиків: - обґрунтувати хід та результати дослідно-експериментальної роботи з розвитку артистичності виконавців на духових інструментах. | 
| Description: | Голожай І. І. Методичні основи розвитку артистичності виконавців на духових інструментах: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" / І. І. Голожай; наук. кер. Н. М. Попович - Мукачево: МДУ, 2019. - 99 с. | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4693 | 
| Appears in Collections: | Untitled | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Methodical _bases_ of_ development _of_ artistry_ of_ performers _on_ wind_ instruments.pdf | Методичні основи розвитку артистичності виконавців на духових інструментах: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" | 956.74 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
