Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4694
Title: | Організаційно-методичні засади створення і функціонування струнних ансамблів на сучасному етапі |
Authors: | Дубенко, Леся Борисівна |
Keywords: | створення струнних ансамблів організаційно-методичні засади ансамбль |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Метою дослідження є ретроспективний аналіз окресленої проблеми, виявлення особливостей керівництва струнними ансамблями, визначення методичних основ, необхідних для ефективного формування ансамблевої культури сучасного музиканта-інструменталіста, що сприяють його вдосконалюванню як професіонала. Для досягнення мети необхідно виконати такі завдання: 1) вивчити, проаналізувати й узагальнити наукову та методичну літературу щодо історії, теорії та методики ансамблевого музикування, простежити його ґенезу; 2) охарактеризувати елементи ансамблевої техніки; 3) визначити організаційно-методичні засади керівництва струнними ансамблями різних типів; 4) визначити базові риси особистості керівника музичного виконавського колективу; 5) обґрунтувати основні принципи репертуарної практики в ансамблевому класі. |
Description: | Дубенко Л. Б. Організаційно-методичні засади створення і функціонування струнних ансамблів на сучасному етапі: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" / Л. Б. Дубенко; наук. кер. В. Ф. Теличко - Мукачево: МДУ, 2019. - 102 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4694 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Organizational _and _methodological_ principles_ of_ the _creation_ and_ functioning_ of _string_ ensembles_ at_ the_ present_stage.pdf | Організаційно-методичні засади створення і функціонування струнних ансамблів на сучасному етапі: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.