Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4697
Title: | Формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів-музикантів у процесі вокальної підготовки |
Authors: | Буцко, Тетяна Василівна |
Keywords: | майбутні педагоги-музиканти вокальна підготовка |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Мета дослідження – теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефективність запропонованих педагогічних умов та процесу формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів-музикантів. У відповідності до поставленої мети були визначені завдання дослідження: - вивчити та проаналізувати стан проблеми в теоретичних розробках з питання формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів – музикантів; - розкрити сутність поняття «художньо-естетичний смак», виявити його структурні компоненти; - визначити педагогічні умови формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів – музикантів; - визначити критерії та рівні сформованості художньо-естетичних смаків студентів; - розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої етапності процесу формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів – музикантів. |
Description: | Буцко Т. В. Формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів-музикантів у процесі вокальної підготовки: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" / Т. В. Буцко; наук. кер. А. А. Лендєл-Сяркевич - Мукачево: МДУ, 2019. - 105 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4697 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation _of_ artistic_ and _aesthetic_ tastes_ of_ future_ music_ teachers_ in_ the_ process _of _vocal _preparation.pdf | Формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів-музикантів у процесі вокальної підготовки: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" | 819.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.