Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/46
Назва: | Використання проектних технологій при вивченні світової літератури |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | освітня проблема технологія проектування дослідницький характер інтелектуальна діяльність моделювання певних умов |
Дата публікації: | 2012 |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 24 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що саме проектна діяльність сьогодні є одною з най- перспективніших складових освітнього процесу і тому створює умови творчого саморозвитку та сатреап'ваиіі учнів, формує всі необхідні життєві компетентності, що Радою Європи визначені як основні в XXI столітті. У статті розглядається питання про особливості впровадження методу проектного навчання для використання його на уроках світової літератури. Особлива увага приділяється методам та видам формування самостійності учнів у сфері пізнавальній діяльності, що є запорукою творчого підходу до вивчення світової літератури. Синтез, узагальнення та систематизацію варто використовувати лише після здійснення детального літературного аналізу. Створюючи проекти, учні усвідомлюють особистісну значимість поставлених проблем, узятих із реального життя |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/46 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Викор.пр.технолог..pdf | Використання проектних технологій при вивченні світової літератури | 417.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.