Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/46
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2007-07-19T04:26:51Z-
dc.date.available2007-07-19T04:26:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/46-
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що саме проектна діяльність сьогодні є одною з най- перспективніших складових освітнього процесу і тому створює умови творчого саморозвитку та сатреап'ваиіі учнів, формує всі необхідні життєві компетентності, що Радою Європи визначені як основні в XXI столітті. У статті розглядається питання про особливості впровадження методу проектного навчання для використання його на уроках світової літератури. Особлива увага приділяється методам та видам формування самостійності учнів у сфері пізнавальній діяльності, що є запорукою творчого підходу до вивчення світової літератури. Синтез, узагальнення та систематизацію варто використовувати лише після здійснення детального літературного аналізу. Створюючи проекти, учні усвідомлюють особистісну значимість поставлених проблем, узятих із реального життяen_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;Випуск 24-
dc.subjectосвітня проблемаen_US
dc.subjectтехнологія проектуванняen_US
dc.subjectдослідницький характерen_US
dc.subjectінтелектуальна діяльністьen_US
dc.subjectмоделювання певних умовen_US
dc.titleВикористання проектних технологій при вивченні світової літературиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Викор.пр.технолог..pdfВикористання проектних технологій при вивченні світової літератури417.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.