Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/46
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T04:26:51Z | - |
dc.date.available | 2007-07-19T04:26:51Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/46 | - |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що саме проектна діяльність сьогодні є одною з най- перспективніших складових освітнього процесу і тому створює умови творчого саморозвитку та сатреап'ваиіі учнів, формує всі необхідні життєві компетентності, що Радою Європи визначені як основні в XXI столітті. У статті розглядається питання про особливості впровадження методу проектного навчання для використання його на уроках світової літератури. Особлива увага приділяється методам та видам формування самостійності учнів у сфері пізнавальній діяльності, що є запорукою творчого підходу до вивчення світової літератури. Синтез, узагальнення та систематизацію варто використовувати лише після здійснення детального літературного аналізу. Створюючи проекти, учні усвідомлюють особистісну значимість поставлених проблем, узятих із реального життя | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 24 | - |
dc.subject | освітня проблема | en_US |
dc.subject | технологія проектування | en_US |
dc.subject | дослідницький характер | en_US |
dc.subject | інтелектуальна діяльність | en_US |
dc.subject | моделювання певних умов | en_US |
dc.title | Використання проектних технологій при вивченні світової літератури | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Викор.пр.технолог..pdf | Використання проектних технологій при вивченні світової літератури | 417.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.