Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарна, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-02-06T22:09:29Z-
dc.date.available2020-02-06T22:09:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4704-
dc.descriptionБарна О. М. Розвиток у молодших школярів творчого мислення в освітньому процесі початкової школи: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» / О. М. Барна; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 86 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – теоретично обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення у молодших школярів та експериментально перевірити ефективність їх реалізації в навчальному процесі початкової школи. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати історичний аспект та сучасний стан проблеми розвитку творчого мислення у молодших школярів в теорії й практиці початкової освіти. 2. Визначити та теоретично обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення у молодших школярів. 3. Дослідно-експериментальним шляхом перевірити ефективність застосування психолого-педагогічних умов розвитку творчого мислення у освітньому процесі початкової школи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмолодші школяриen_US
dc.subjectтворче мисленняen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleРозвиток у молодших школярів творчого мислення в освітньому процесі початкової школиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Developing _creative_ thinking_ in_ primary _school_ elementary _school_ students.pdfРозвиток у молодших школярів творчого мислення в освітньому процесі початкової школи: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта»916.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.