Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707
Название: | Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями |
Авторы: | Лесишин, Андріана Олегівна |
Ключевые слова: | технологія проблемного навчання молодші школяри природознавчі компетентності |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати вибір методів проблемного навчання для формування природознавчої компетентності молодших школярів та експериментально перевірити їх ефективність. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати історичний аспект та сучасний стан проблеми розвитку ідеї проблемного навчання в теорії й практиці початкової освіти. 2. Розкрити особливості здійснення проблемного навчання у початковій школі. 3. Дослідно-експериментальним шляхом перевірити ефективність застосування проблемного навчання у процесі формування природознавчої компетентності. |
Описание: | Лесишин А. О. Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» /А. О. Лисишин; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 77 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707 |
Располагается в коллекциях: | Untitled |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_use _of_ problem-based_ learning_ technology_ in_ the_acquisition_ of_ science_ competences_ by _younger _students.pdf | Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» | 916.2 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.