Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707
Назва: | Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями |
Автори: | Лесишин, Андріана Олегівна |
Ключові слова: | технологія проблемного навчання молодші школяри природознавчі компетентності |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати вибір методів проблемного навчання для формування природознавчої компетентності молодших школярів та експериментально перевірити їх ефективність. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати історичний аспект та сучасний стан проблеми розвитку ідеї проблемного навчання в теорії й практиці початкової освіти. 2. Розкрити особливості здійснення проблемного навчання у початковій школі. 3. Дослідно-експериментальним шляхом перевірити ефективність застосування проблемного навчання у процесі формування природознавчої компетентності. |
Опис: | Лесишин А. О. Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» /А. О. Лисишин; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 77 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707 |
Розташовується у зібраннях: | Untitled |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_use _of_ problem-based_ learning_ technology_ in_ the_acquisition_ of_ science_ competences_ by _younger _students.pdf | Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» | 916.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.