Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4714
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Локес, З. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-07T18:34:40Z | - |
dc.date.available | 2020-02-07T18:34:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4714 | - |
dc.description | Локес З. М. Дослідження кризи професійної ідентичності студентської молоді: дипломна робота напр. підгот. спеціальності 053 «Психологія» / З. М. Локес; наук. кер. Т. Д. Щербан. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у визначенні психологічних особливостей процесу кризового формування професійної ідентичності майбутніх психологів, дослідженні компонентів професійної ідентичності та їх взаємозв’язку. Відповідно до предмета, мети визначено такі завдання дослідження: 1. Проаналізувати проблему професійної ідентичності в психологічній літературі. 2. Вивчити процес становлення професійної ідентичності майбутніх психологів та дослідити особливості кризового формування професійної ідентичності за допомогою психодіагностичних методик. 3. Розробити тренінгову програму розвитку компонентів професійної ідентичності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | майбутні психологи | en_US |
dc.subject | особливості кризового формування | en_US |
dc.subject | професійна ідентичність | en_US |
dc.title | Дослідження кризи професійної ідентичності студентської молоді | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Research_ on_ the_ crisis _of_ professional_ identity _of_ student _youth.pdf | Дослідження кризи професійної ідентичності студентської молоді: дипломна робота напр. підгот. спеціальності 053 «Психологія» | 763.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.