Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/474
Название: Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування"
Авторы: Горват, Маріанна Василівна
Ключевые слова: спілкування
педагогічне спілкування
інтерактив
інтерактивне спілкування
інтерактивне педагогічне спілкування
Дата публикации: 2013
Серия/номер: Том 5 (47)
Випуск 31
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено інтерпретацію категорії «інтерактивне педагогічне спілкування» як засобу виховання толерантності молодших школярів. Висвітлено точки зору науковців щодо сутності категорії «спілкування». Як висновок нами зроблено визначення ключового поняття: нашого дослідження: «виховання толерантності молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування».
Описание: Горват, М. В. Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування" / М. В. Горват // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди : збірник наукових праць. - Київ : Гнозис, 2013. - Додаток 1 до Вип. 31, Том 5 (47) : Тематичний випуск "Вища освіта України в контексті інтеграції до Європейського освітнього простору". - С.140-147
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/474
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
005.pdfІнтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування"561.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.