Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/474
Назва: | Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування" |
Автори: | Горват, Маріанна Василівна |
Ключові слова: | спілкування педагогічне спілкування інтерактив інтерактивне спілкування інтерактивне педагогічне спілкування |
Дата публікації: | 2013 |
Серія/номер: | Том 5 (47) Випуск 31 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено інтерпретацію категорії «інтерактивне педагогічне спілкування» як засобу виховання толерантності молодших школярів. Висвітлено точки зору науковців щодо сутності категорії «спілкування». Як висновок нами зроблено визначення ключового поняття: нашого дослідження: «виховання толерантності молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування». |
Опис: | Горват, М. В. Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування" / М. В. Горват // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди : збірник наукових праць. - Київ : Гнозис, 2013. - Додаток 1 до Вип. 31, Том 5 (47) : Тематичний випуск "Вища освіта України в контексті інтеграції до Європейського освітнього простору". - С.140-147 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/474 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
005.pdf | Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування" | 561.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.