Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/474
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горват, Маріанна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T12:59:13Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T12:59:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/474 | - |
dc.description | Горват, М. В. Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування" / М. В. Горват // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди : збірник наукових праць. - Київ : Гнозис, 2013. - Додаток 1 до Вип. 31, Том 5 (47) : Тематичний випуск "Вища освіта України в контексті інтеграції до Європейського освітнього простору". - С.140-147 | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлено інтерпретацію категорії «інтерактивне педагогічне спілкування» як засобу виховання толерантності молодших школярів. Висвітлено точки зору науковців щодо сутності категорії «спілкування». Як висновок нами зроблено визначення ключового поняття: нашого дослідження: «виховання толерантності молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування». | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Том 5 (47) | - |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 31 | - |
dc.subject | спілкування | en_US |
dc.subject | педагогічне спілкування | en_US |
dc.subject | інтерактив | en_US |
dc.subject | інтерактивне спілкування | en_US |
dc.subject | інтерактивне педагогічне спілкування | en_US |
dc.title | Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування" | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
005.pdf | Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування" | 561.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.