Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776
Title: Психологічний вплив реклами на свідомість людей
Authors: Барчі, Беата Василівна
Юхта, Ю. В.
Keywords: засоби реклами
послуги
психологія реклами
реклама
свідомість
товар
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Проблема психологічних впливів у психології реклами як галузі наукового знання вкрай актуальна. Багато дослідників, розглядаючи проблему впливів у рекламі, особливу увагу приділяють усвідомлюваним і неусвідомлюваним впливам, а також детально розглядають відмінності між впливами раціональними, заснованими на логіці і переконуваних аргументах, і нераціональними, заснованими на емоціях і почуттях. Застосування психологічної науки дозволяє створити умови, при яких між споживачем товару і рекламодавцем виникає "діалог", що сприяє ефективному збуту товарів, послуг, взаєморозуміння.
Description: Барчі Б. В. Психологічний вплив реклами на свідомість людей / Б. В. Барчі, Ю. В. Юхта // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.28-31
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_psychological_impact_of_advertising_on_people's_minds.pdfПсихологічний вплив реклами на свідомість людей807.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.