Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776
Titel: Психологічний вплив реклами на свідомість людей
Autoren: Барчі, Беата Василівна
Юхта, Ю. В.
Stichwörter: засоби реклами
послуги
психологія реклами
реклама
свідомість
товар
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Проблема психологічних впливів у психології реклами як галузі наукового знання вкрай актуальна. Багато дослідників, розглядаючи проблему впливів у рекламі, особливу увагу приділяють усвідомлюваним і неусвідомлюваним впливам, а також детально розглядають відмінності між впливами раціональними, заснованими на логіці і переконуваних аргументах, і нераціональними, заснованими на емоціях і почуттях. Застосування психологічної науки дозволяє створити умови, при яких між споживачем товару і рекламодавцем виникає "діалог", що сприяє ефективному збуту товарів, послуг, взаєморозуміння.
Beschreibung: Барчі Б. В. Психологічний вплив реклами на свідомість людей / Б. В. Барчі, Ю. В. Юхта // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.28-31
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_psychological_impact_of_advertising_on_people's_minds.pdfПсихологічний вплив реклами на свідомість людей807.54 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.