Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4789
Название: Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки
Авторы: Дьордяк, Т.
Дудаш, Алла Михайлівна
Ключевые слова: умова
педагогічні умови
саморозвиток
майбутній вчитель
професійна підготовка
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): З метою визначення оптимальних педагогічних умов, у межах яких стає можливим формування вчителя, здатного до особистісно-професійного зростання та самовдосконалення, проаналізовано поняття “умова”, розглянуто та теоретично обґрунтовано вибір педагогічних умов саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки, окреслено шляхи їх реалізації.
Описание: Дьордяк Т. Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Т. Дьордяк, А. Дудаш // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.52-58
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4789
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pedagogical_conditions_future_teacher's_self-development_process_vocational_training.pdfПедагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки729.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.