Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4789
Назва: Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки
Автори: Дьордяк, Т.
Дудаш, Алла Михайлівна
Ключові слова: умова
педагогічні умови
саморозвиток
майбутній вчитель
професійна підготовка
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): З метою визначення оптимальних педагогічних умов, у межах яких стає можливим формування вчителя, здатного до особистісно-професійного зростання та самовдосконалення, проаналізовано поняття “умова”, розглянуто та теоретично обґрунтовано вибір педагогічних умов саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки, окреслено шляхи їх реалізації.
Опис: Дьордяк Т. Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Т. Дьордяк, А. Дудаш // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.52-58
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4789
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical_conditions_future_teacher's_self-development_process_vocational_training.pdfПедагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки729.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.