Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4793
Назва: Теоретико-методичні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності
Автори: Кормош, М. Є.
Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: зв'язне мовлення
діти старшого дошкільного віку
ігрова діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані теоретико-методичні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності.Окреслено якості мовлення адекватні вимогам щодо мовлення дітей дошкільного віку. Розглянуто сутність наукових понять.
Опис: Кормош М. Є. Теоретико-методичні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / М. Є. Кормош, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.58-65
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4793
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_and_methodological_foundations_development_connected_speech_older_preschool_children_play_activities.pdfТеоретико-методичні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності838.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.