Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 5371-5380 из 6678.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколіньБора, Наталія Юріївна; Мочкош, В. І.
2022Філософія сталості туризму: етимологія понять, сучасні трансформації під впливом викликів періоду невизначеностіГринюк, Діана; Смочко, Наталія Михайлівна
2022Основні аспекти поділу корпоративних правовідносинПігош, Василь Августинович
2022Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору данихГаврилець, Олеся Василівна; Кампо, Г. М.
2022Маркетинг освітніх послуг ЗВО- важливий фактор його успішностіФенчак, Любов Михайлівна
2022Розвиток підприємства на засадах маркетингової орієнтаціїБора, Наталія Юріївна; Гаврилюк, О. В.
2022Інформаційно-комунікативні технології у роботі з дітьми логопатами дошкільного вікуЧекан, Оксана Іванівна
2022Забезпечення цілісного розвитку особистості дитини в умовах дошкільної та початкової освітиМихайлова, Катерина Василівна; Бобрушко, Н. В.
2022Особливості організації інклюзивного освітнього середовища в початковій школіТовканець, Ганна Василівна; Гангур, Г. В.
2022Особистісно орієнтований підхід у моделюванні освітнього процесу початкової школиТовканець, Ганна Василівна; Гичка, І. І.