Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4808
Назва: Комунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства
Автори: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: комунікативний комплекс
збутова діяльність підприємств
стратегічні напрямки
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – аналіз теоретичного та практичного досвіду, щодо застосування комунікативного комплексу як інструменту збутової діяльності підприємства. Основні завдання дослідження:  дослідити сутність комунікативного комплексу та його місце у маркетинговій діяльності підприємства;  визначити інструменти комунікативного комплексу у маркетингу та особливості їх застосування;  розглянути тенденції застосування комунікативного комплексу для оптимізації збутової діяльності вітчизняних підприємств;  провести аналіз організаційно-економічної характеристики та збутоваої діяльності ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  виконати аналіз маркетингової діяльності та комунікативного комплексу ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  провести аналіз ефективності застосування комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  визначити стратегічні напрямки застосування комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  визначити напрямки підвищення ефективності комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття».
Опис: Кравченко Т. М. Комунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Т. М. Кравченко; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 72 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4808
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Communication_ complex_ as _a_ tool _for _optimizing_ the_ sales_ activity_ of _the_ enterprise.pdfКомунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»928.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.