Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4820
Назва: Особливості використання комунікативних інформаційних платформ у процесі навчання
Автори: Чернявець, Н. М.
Алмашій, Іван Іванович
Ключові слова: молодь
вайбер
комунікації
освіта
педагогічна взаємодія
мобільні технології
виховання
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлюється особливості реалізації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в умовах впровадження мобільних технологій та "вайбер" як засіб комунікації. Розглядається широкий набір форм і методів комунікації в мережі, які спрямовані на більш динамічний вплив на свідомість і поведінку молоді у порівнянні з іншими засобами масової інформації. Виявлено, що навчальна комунікація є засобами мобільних технологій та дає змогу сформувати у майбутнього фахівця професійно важливі якості, що стосуються комунікативної компетентності.
Опис: Чернявець Н. М. Особливості використання комунікативних інформаційних платформ у процесі навчання / Н. М. Чернявець, І. І. Алмашій // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.143-146
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4820
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_using_communicative_information_platforms_learning_process.pdfОсобливості використання комунікативних інформаційних платформ у процесі навчання859.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.