Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4840
Название: Вплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств
Авторы: Реслер, Марина Василівна
Ключевые слова: облік
маркетингові комунікації
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Реслер М. В. Вплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств / М. В. Реслер // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М. В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.64-65
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4840
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_impact_of_accounting_on_marketing_communications_for_innovative_businesses.pdfВплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств738.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.