Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4840
Назва: Вплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств
Автори: Реслер, Марина Василівна
Ключові слова: облік
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Реслер М. В. Вплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств / М. В. Реслер // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М. В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.64-65
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4840
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_impact_of_accounting_on_marketing_communications_for_innovative_businesses.pdfВплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств738.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.