Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4883
Title: Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Шершун, Віолета Віталіївна
Keywords: маркетинг
реклама
поведінка споживача
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Бора Н. Ю. Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача / Н. Ю. Бора, В. В. Шершун // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 180-183
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4883
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_ of_ the_ influence_ of_ advertising_ on _the _psychology_and_ behavior_ of_ the_ consumer.pdfОсобливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача740.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.