Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4883
Назва: Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Шершун, Віолета Віталіївна
Ключові слова: маркетинг
реклама
поведінка споживача
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н. Ю. Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача / Н. Ю. Бора, В. В. Шершун // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 180-183
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4883
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_ of_ the_ influence_ of_ advertising_ on _the _psychology_and_ behavior_ of_ the_ consumer.pdfОсобливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача740.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.