Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorШершун, Віолета Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-02-24T10:23:34Z-
dc.date.available2020-02-24T10:23:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4883-
dc.descriptionБора Н. Ю. Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача / Н. Ю. Бора, В. В. Шершун // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 180-183en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectповедінка споживачаen_US
dc.titleОсобливості впливу реклами на психологію та поведінку споживачаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_ of_ the_ influence_ of_ advertising_ on _the _psychology_and_ behavior_ of_ the_ consumer.pdfОсобливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача740.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.