Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4884
Title: Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства
Authors: Ярема, А. В.
Максименко, Діана Вікторівна
Keywords: маркетинг
маркетингові підрозділи фірми
маркетингові стратегії підприємства
підприємство
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Ярема А. В. Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства / А. В. Ярема, Д. В. Максименко // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.222-223
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4884
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_essence_enterprise_marketing_strategy_place_overall_enterprise_development_strategy.pdfСутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства745.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.