Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4884
Titel: Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства
Autoren: Ярема, А. В.
Максименко, Діана Вікторівна
Stichwörter: маркетинг
маркетингові підрозділи фірми
маркетингові стратегії підприємства
підприємство
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Ярема А. В. Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства / А. В. Ярема, Д. В. Максименко // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.222-223
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4884
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_essence_enterprise_marketing_strategy_place_overall_enterprise_development_strategy.pdfСутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства745.57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.