Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4884
Назва: Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства
Автори: Ярема, А. В.
Максименко, Діана Вікторівна
Ключові слова: маркетинг
маркетингові підрозділи фірми
маркетингові стратегії підприємства
підприємство
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Ярема А. В. Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства / А. В. Ярема, Д. В. Максименко // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.222-223
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4884
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_enterprise_marketing_strategy_place_overall_enterprise_development_strategy.pdfСутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства745.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.