Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4891
Назва: Критерії і рівні сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства
Автори: Микулін, Ю. М.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: застосування ІКТ
урок природознавства
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Микулін Ю. М. Критерії і рівні сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства / Ю. М. Микулін, М. І. Кузьма-Качур // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.133-135
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4891
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Criteria_and_levels_of_preparedness_of_future_primary_school_teachers_to_apply_ICT_in_science_lessons.pdfКритерії і рівні сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства569 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.